مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-20سياسي

تحقق بیش از 100 درصدی بودجه نتیجه تعامل شهروندان و شهرداری رفسنجان است


رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان تحقق 100 درصدی بودجه سال جاری را نتیجه تعامل و همراهی شهروندان و شهرداری دانست و گفت: از مردم درخواست می کنیم این تعامل و همراهی را مخصوصا در عرصه انتخابات رها نکنند و لایق ترین ها را به دور از مسائل سیاسی انتخاب کنند.

- ایسنا/کرمان رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان تحقق 100 درصدی بودجه سال جاری را نتیجه تعامل و همراهی شهروندان و شهرداری دانست و گفت: از مردم درخواست می کنیم این تعامل و همراهی را مخصوصا در عرصه انتخابات رها نکنند و لایق ترین ها را به دور از مسائل سیاسی انتخاب کنند.

حجت الاسلام علی هاشمیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به همدلی و همراهی مردم و مجموعه شهرداری با شورای شهر از تلاش های شورا برای خدمت رسانی به مردم قدردانی و اظهار کرد: اگر این همدلی ها درعرصه خدمت رسانی همسو و همراه با شورا نبود کار ما بسیار مشکل می شد.

وی افزود: همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر که در دوره پنجم علی رغم اختلاف سلیقه که لازمه یک شورای توانمند است اما همدل و همسو به فکر عمرانی و آبادانی شهر به دور از بحث های سیاسی بودند و برای خدمت به شهروندان وقت گذاشتند تشکر می کنم.

هاشمیان عنوان کرد: بودجه 1400 مثل سه سال گذشته با برنامه ریزی و براساس عدالت به همه مناطق شهر تقسیم شده و حتما باید این عدالت توسعه در عمل توسط شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بیش از 100 درصدی بودجه نتیجه تعامل شهروندان و شهرداری رفسنجان است

تحقق بیش از 100 درصدی بودجه نتیجه تعامل شهروندان و شهرداری رفسنجان است