مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-20اجتماعي

افزایش 8 درصدی کشفیات پلیس در سال 99


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در مراسم مانور نیرو های ابن مجموعه که صبح امروز شنبه سی ام اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: - فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش 8 درصدی کشفیات پلیس در سال 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در مراسم مانور نیرو های ابن مجموعه که صبح امروز شنبه سی ام اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: ما در حالی وارد سال جدید میشویم که علاوه بر برنامه های معمول نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم، باید موضوع امنیت کادر درمان و شرایط فعلی کرونا را هم اجرایی کنیم.

وی افزود: در سال 99 کشفیات پلیس با افزایش 8 درصدی روبرو بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: 86 در جرائم فضای مجازی مجرمان سایبری توسط پلیس فتا در سال 99 کشف شده است.

سردار رحیمی گفت: نیروی انتظامی در سال 99 اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و مدیریت محدودیت های تردد، فاصله گذاری اجتماعی و موارد این چنینی به خوبی فعالیت کرد.

وی تصریح کرد: با اجرای مختلف مثل طرح های رعد و کاشف که با وجود ماموران پلیس پیشگیری و آگاهی 75 درصد از جرایم کشف شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، با اجرای طرح های مختلف و برخورد با قاچاقاچیان و خرده فروشان موادمخدر 25 تن انواع موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درصدی کشفیات پلیس در سال 99

افزایش 8 درصدی کشفیات پلیس در سال 99