مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-20اجتماعي

تشدید گشت های یگان حفاظت محیط زیست گیلان در ایام نوروز


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به آماده باش کامل نیروهای یگان این اداره کل در ایام نوروز از تشدید گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت در ایام نوروز در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به آماده باش کامل نیروهای یگان این اداره کل در ایام نوروز از تشدید گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت در ایام نوروز در سطح استان خبر داد.

ساسان اکبری پور در جمع خبرنگاران گفت: برای جلوگیری از وقوع تخلفات در حوزه شکار غیرقانونی و زنده گیری حیات وحش و یا ایجاد آلودگی های زیست محیطی، برداشت های غیرمجاز شن و ماسه در ایام نوروز گشت های حفاظتی محیط زیست مرکزی تشدید می شوند.

وی با اشاره به این که تمامی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان و پاسگاه های 19گانه محیط بانی تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل قرار دارند، افزود: هر ساله با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی تمهیدات ویژه ای از سوی یگان حفاظت محیط زیست استان جهت اعمال نظارت و پایش های مداوم در مناطق تحت مدیریت استان اتخاذ می شود.

مقابله با بروز زمین خواری در ایام نوروزی اکبری پور ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز زمینه برای بروز زمین خواری و تصرف غیر مجاز در مناطق ملی نیز وجود دارد و بسیاری از افراد در این روزها اقدام به کاشت درخت و یا دیوارکشی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید گشت های یگان حفاظت محیط زیست گیلان در ایام نوروز

تشدید گشت های یگان حفاظت محیط زیست گیلان در ایام نوروز