مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 04:002021-03-20سياسي

ممنوعیت نصب چادر و اسکان در بوستان های قم


دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم از ممنوعیت نصب چادر و هرگونه تجمع در بوستان های قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محسن میرهادی با تأکید بر ممنوعیت اسکان نوروزی در بوستان و مدارس قم، اظهار داشت: اولویت جهت اسکان مسافران با مراکز اقامتی هتل ها بوده که این رویکرد نیاز به برنامه ریزی ویژه دارد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به وظایف ستاد تسهیلات در قالب 10 کمیته اجرایی، عنوان کرد: آماده کردن نمازخانه ها و سرویس بوستان ها در دستور کار قرار گرفته و بوستان های سطح شهر باید از هر حیث آماده ارائه خدمات باشند.

میرهادی ضدعفونی شدن روزانه و مستمر نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بوستان های سطح شهر را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در طول مسیر بلوار شهید سلیمانی بنرهایی برای عدم توقف در طول مسیر نصب می شود.

وی با بیان اینکه از مردم تقاضامندیم به مسیرهای آبرو در قم نزدیک نشوند، از ابلاغ دستورالعمل های لازم در خصوص امکان تردد به شهرهای زرد و آبی به مناطق هشت گانه شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در بلوار شهید سلیمانی به عنوان مسیر اصلی به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و با توجه اسکان مسافران در سال های گذشته، با نصب بنر اطلاع رسانی عدم نصب چادر انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت نصب چادر و اسکان در بوستان های قم

ممنوعیت نصب چادر و اسکان در بوستان های قم