مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-19فرهنگي

بازیگر یونانی «سلمان فارسی» نوروز را به زبان فارسی تبریک گفت+فیلم


«خریستینا سوتیریو» بازیگر یونانی سریال «سلمان فارسی» فرا رسیدن نوروز 1400 را به دو زبان فارسی و یونانی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر خبرگزاری فارس، خریستینا سوتیریو یکی از بازیگران یونانی سریال سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری است که پس از ایفای نقش در این سریال، به زبان فارسی علاقه مند شده و اکنون در رایزنی فرهنگی کشورمان در یونان، جزء فارسی آموزان محسوب می شود.

او به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1400، فیلمی به دو زبان فارسی و یونانی ضبط کرده و ضمن قرائت شعری از زنده یاد فریدون مشیری، نوروز را تبریک گفته است:   کرونا روز یکشنبه اول فروردین ماه ساعت 12 به وقت آتن و به صورت مجازی برگزار می شود.

  این برنامه به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در یونان، اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور و بنیاد فرهنگی رودکی برگزار شده و شامل برنامه های متنوعی از جمله اجرای موسیقی سنتی و موسیقی نواحی، شعرخوانی و  معرفی آیین های نوروزی است.

طی این برنامه ویدئوهای ارسالی از سوی فارسی آموزان یونانی که به زبان فارسی سنت های نوروزی را بیان و تبریک نوروزی ارسال کرده اند، پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فیلمبرداری سریال  سلمان فارسی  از زمستان 1398 در کویر شهداد کرمان و جزیره قشم آغاز شد و تکمیل آن حدوداً 5 سال زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر یونانی «سلمان فارسی» نوروز را به زبان فارسی تبریک گفت+فیلم

بازیگر یونانی «سلمان فارسی» نوروز را به زبان فارسی تبریک گفت+فیلم