مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-19فرهنگي

شرایط بازدید از کاخ نیاوران در ایام نوروز اعلام شد


مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از نوبت دهی زمان بازدید از موزه های این مجموعه در ایام نوروز 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا محدودیت هایی در بازدیدها اعمال شده و به منظور حفاظت پیشگیرانه در سلامت کارکنان، بازدیدکنندگان و صیانت از آثار موزه ای و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این مجموعه و پیشگیری از ازدحام گردشگران، با در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش محدود، در ایام نوروز 1400 میزبان علاقه مندان خواهیم بود.

شرایط استفاده از بلیت خریداری شده او افزود: مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با اتکا به کارشناسی انجام شده از اول تا دوازدهم فروردین ماه از ساعت 9 صبح تا 19 در سه نوبت مختلف با ظرفیت پذیرش روزانه 1500 نفر پذیرای گردشگران است و فروش بلیت ورودی تا ساعت 17:30 انجام خواهد شد.

از این رو با اجرای طرح نوبت دهی فروش بلیت در این مجموعه، به منظور کنترل ظرفیت ورودی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بازدیدکنندگان می بایست به ساعت درج شده بر روی بلیت توجه نموده و در هنگام بازدید، زمان خود را مدیریت نمایند، چراکه بلیت خریداری شده در هر نوبت صرفاً در همان نوبت دارای اعتبار است.

مدیر مجموعه نیاوران ادامه داد: با توجه به اینکه علاوه بر امکان خرید بلیت الکترونیکی از طریق گیشه های فروش در مبادی ورودی مجموعه نیاوران، امکان خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بازدید از کاخ نیاوران در ایام نوروز اعلام شد

شرایط بازدید از کاخ نیاوران در ایام نوروز اعلام شد