مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 13:202021-03-19سياسي

جمع آوری 43 میلیارد ریال صدقه در کردستان


معاون امور توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در سال جاری مردم خیر و نیکوکار استان 43 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

- ایسنا/کردستان معاون امور توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در سال جاری مردم خیر و نیکوکار استان 43 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

هیوا رحیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پرداخت صدقات از طریق سامانه پیامکی #087*8877* و همچنین استفاده از دستگاه های پوز جزو روش های نوین و جدید پرداخت الکترونیکی صدقات است.

رحیمی گفت: در کنار خدمات و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان، صدقات نیز با هدف کمک به رفع بخشی از مشکلات نیازمندان جمع آوری و هزینه می شود.

وی افزود: از مجموع 43 میلیارد ریال صدقات مردمی استان کردستان در سال 1399 مبلغ 27 میلیارد ریال آن برای کمک به تامین مسکن نیازمندان این استان هزینه شده است.

رحیمی گفت: همچنین 13 میلیارد و 200 میلیون ریال در بخش حمایت و سلامت و برای هزینه های درمان، تحصیل، ازدواج، لوازم ضروری زندگی و کمک های موردی نیازمندان صرف شده است.

وی افزود: همچنین چهار میلیارد و 300 میلیون ریال در زمینه ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی به مددجویان، 860 میلیون ریال برای اشتغال و کاریابی و 430 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان از طریق ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 43 میلیارد ریال صدقه در کردستان

جمع آوری 43 میلیارد ریال صدقه در کردستان