مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-19سياسي

اقتصاد ایران انقلابی، در محاصره مثلث شوم« کرونا، تحریم و بی تدبیری بود


در سال 99 اقتصاد ایران انقلابی، در محاصره مثلث شوم« کرونا» و «کم تدبیری » و« تحریم»بود و مردم صبور و شکیبای ایران اسلامی همزمان با این سه ضلع منحوس مقابله کردند و بزرگوارانه صبر و استقامت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار با تاکید بر فضیلت ماه شعبان در کنار رجب و رمضان اظهار کرد: از روایات استفاده می‏ شود که از بهترین دعاها و ذکرها در این ماه استغفار است.

امام جمعه قیدار با مرور حوادث و وقایع سال 99 گفت: سال 99 به خاطر ویروس منحوس کرونا با دلشوره و غم و التهاب آغاز شد و تمام ابعاد زندگی و در حوزه های مختلف تاثیر گذاشت اما تاثیرش  در چند حوزه از جمله اقتصاد و معیشت، روابط اجتماعی و خانوادگی و در میدان انجام عبادات و مراسمات جمعی بیشتر بود.

وی با اشاره  به برگزاری همایش های متعدد در راستای کاهش مشکلات ناشی از شیوع کرونا افزود: در کنار صحنه های زیبای رزمایش های مواسات، فداکاری و مجاهدت های بی نظیر کادر بهداشت و درمان و خدمات پزشکی در مراکز درمانی کشور و حضور گروه های جهادی از طلاب و دانشجویان و به ویژه بسیجیان را داشتیم که صحنه های به یاد ماندنی در تاریخ از گذشت و ایثار و فداکاری آفریدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد ایران انقلابی، در محاصره مثلث شوم« کرونا، تحریم و بی تدبیری بود

اقتصاد ایران انقلابی، در محاصره مثلث شوم« کرونا، تحریم و بی تدبیری بود