مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-19سياسي

تکمیل پازل اقتدار ایران با روی کار آمدن جریان انقلابی در انتخابات


امام جمعه فارسان با اشاره به اهمیت انتخابات سال آتی، گفت: دشمن هم به این تحلیل رسیده که در این انتخابات، اگر جریان انقلابی پیروز گردد، پازل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تکمیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محسن ملک پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر فارسان با اشاره به اینکه موضوع قابل توجه سال آینده انتخابات 28 خرداد است، گفت: چرا که دشمن به این تحلیل رسیده که در این انتخابات، اگر جریان انقلابی پیروز گردد، پازل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تکمیل خواهد شد.

امام جمعه فارسان ادامه داد: در نگاه تحلیل گران، ایران اسلامی دارای اهرم های اقتدار فوق العاده مهمی است که عمده ترین آنها عبارت است از فن آوری هسته ای، قدرت موشکی، عُمق استراتژیک و آنچه این پازل اقتدار را تکمیل خواهد کرد، اقتصاد قوی است.

وی با بیان اینکه تنها چالشی که ایران با آن مواجهه است، موضوع تحریم ها می باشد که متمرکز بر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است، افزود: بنا به گفته مسئول تیم طراحی تحریم ها علیه ایران، مُختل کردن زندگی مردم ایران و خسته کردن آن ها مهمترین هدف این فشارها است.

ملک پور اضافه کرد: اصلی ترین و محوری ترین عامل قدرت ایران، سرمایه اجتماعی نظام است، و غربی ها بر موضوع تحریم و شکستن سد حمایت و پشتیبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پازل اقتدار ایران با روی کار آمدن جریان انقلابی در انتخابات

تکمیل پازل اقتدار ایران با روی کار آمدن جریان انقلابی در انتخابات