مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-19سياسي

امام جمعه قم: دولت آینده باید شجاع و عمیقا اسلامی باشد


امام جمعه قم با اشاره به اینکه دولت آینده باید شجاع و عمیقا اسلامی باشد، گفت: دولت باید معتقد باشد که می توان در صحنه داخلی و بین المللی پایه های تمدن نوین اسلامی را پایه گذاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام سجاد(ع)، اظهار کرد: 3 هزار دعا و مناجات از ائمه اطهار نقل شده است و در منابع و مصادر دینی ما این دعاها وجود دارد و در عصر حاضر نیز در کتاب ها و موسوعه هایی گردآوری شده است.

وی با بیان اینکه از امام سجاد(ع) 270 دعا جمع آوری شده است، افزود: دعا سکوی پرش انسان بوده و در همه ادیان الهی ریشه داشته و در منطق اسلام نیز به زیبایی حقیت ناب دعا و نیایش ظهور و بروز پیدا کرده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه امام سجاد(ع) قهرمان دعا و نیایش است، گفت: میراث امام سجاد(ع) دارای ویژگی هایی است و این میراث در کتاب شریف صحیفه سجادیه گردآوری شده است.

در مکتب امام سجاد(ع) دعا به شیوه ای برای بیان همه معارف دین تبدیل شد.

وی با بیان اینکه خواندن صحیفه سجادیه موجب شناخت نسبت به ابعاد مختلف دین مبین اسلام می شود، تصریح کرد: بعد از عاشورا امام سجاد(ع) وارد جریانات و شورش ها نشد چرا که با این اقدام عاشورا در آنها خلاصه می شد در حالی که عاشورا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: دولت آینده باید شجاع و عمیقا اسلامی باشد

امام جمعه قم: دولت آینده باید شجاع و عمیقا اسلامی باشد