مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-19بين الملل

اندونزی خواستار برگزاری نشست فوری «آسه آن» شد


رییس جمهور اندونزی امروز خواستار برگزاری نشست اعضای «اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا» (آسه آن) برای بررسی تحولات میانمار شد.

- رییس جمهور اندونزی امروز خواستار برگزاری نشست اعضای اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) برای بررسی تحولات میانمار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، جوکو ویدودو رییس جمهور اندونزی امروز جمعه خواستار برگزاری نشست کشورهای عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) برای بررسی تحولات میانمار شد.

رییس جمهور اندونزی در سخنان امروز خود خواستار احیای دموکراسی و توقف خشونت در میانمار شد و از سران کشورهای جنوب شرقی آسیا خواست تا نشستی را برای بحث درباره وضعیت میانمار برگزار کنند.

جوکو ویدودو در این باره گفت: من بلافاصله با سلطان برونیی به عنوان رییس آسه آن تماس می گیرم تا در اسرع وقت نشستی برای بحث در مورد بحران میانمار برگزار کنیم.

برونیی در حال حاضر رییس نشست 10 نفره کشورهای جنوب شرقی آسیا است.

ایندر حالیست که در ادامه ناآرامی ها و درگیری معترضان با پلیس و نیروهای امنیتی میانمار تا کنون حدود 140 نفر نفر کشته شده اند.

تام اندروز (Tom Andrews) گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور میانمار پیشتر با صدور بیانیه ای که به شورای امنیت ارائه شد، اعلام کرد که نظامیان ارتش میانمار احتمالاً درحال ارتکاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندونزی خواستار برگزاری نشست فوری «آسه آن» شد

اندونزی خواستار برگزاری نشست فوری «آسه آن» شد