مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-19اقتصادي

مرغ «خیریان پور» گشتم نبود؛ نگرد نیست!


هر چه در بازار مرغ مازندران گشت و گذار داشتیم قیمت کمتر از 28 تا 31 تومانی وجود ندارد، مرغ 20 هزار و 400 تومانی که ما از آن در این گزارش با عنوان مرغ «خیریان پور» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نام می بریم به این دلیل است که وی اصرار برای توزیع .

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی ناتوانی مسؤولان استانی در کنترل قیمت نیازمندی های مردم استان به صورت جدی ملموس است.

تنها در یک قلم کالا که مسؤولان استانی به اذعان خودشان دغدغه مند وارد شدند، نتوانستند حساسیت های لازم را که خودشان ایجاد کردند به ثمر برسانند و اقدامات و عملکرد آنها مورد نقد و نظر جدی است.

براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار مازندران روزانه 300 تن مرغ به قیمت دولتی در اختیار مردم استان قرار گیرد که در این چرخه مرغ توسط تولیدکننده به قیمت حدود 13 هزار تومان تحویل کشتارگاه شده و براساس برنامه به قیمت 20 هزار و 400 تومان باید در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری مازندران این موضوع را به صراحت اعلام کرده که مرغ دولتی به قیمت 20 هزار و 400 تومانی باید در روزهای عید تحویل مردم شود.

هر چه در بازار مرغ مازندران گشت و گذار داشته باشیم قیمت کمتر از 28 تا 31 تومان برای مرغ وجود ندارد، مرغ 20 هزار و 400 تومانی که ما از آن در این گزارش با عنوان مرغ خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ «خیریان پور» گشتم نبود؛ نگرد نیست!

مرغ «خیریان پور» گشتم نبود؛ نگرد نیست!