مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 20:352021-03-18سياسي

توزیع بسته عیدانه ویژه اهالی رسانه قم از سوی خانه مطبوعات


مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم گفت: دغدغه اصلی خانه مطبوعات ارتقای جایگاه خبرنگاران و کرامت آن هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین همتی با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات خانه مطبوعات در 3 ماه گذشته اظهار کرد: نخستین چالش پیش روی متخبین اعضا روند انتقال مدیریت بود؛ نتایج انتخابات خانه مطبوعات استان قم در اواخر آذرماه مشخص شد اما متاسفانه اعتراضات به نتایج انتخابات موجب شد تا پروسه انتقال تقریبا با تاخیر یک ماهه صورت بپذیرد.

وی تصریح کرد: چالش پیش روی منتخبین اعضا خانه مطبوعات بعد از روند انتقال، تامین منابع مالی برای ارائه خدامت صنفی به اعضای خود بود.

چرا که هیئت مدیره سابق تقریبا از تمام ظرفیت حمایتی خانه جهت این امور استفاده کرده و امکان مراجعه مجدد به سازمان ها و نهاد های مربوطه فراهم نبود و می توان گفت که هیئت مدیره جدید با دست خالی فعالیت خود را آغاز کرد.

همتی نژاد در مورد دومین چالشی که خانه مطبوعات جدید با آن روبرو بود گفت: کمبود منابع مالی باعث توقف فعالیت های خانه نشد و در این مدت کوتاه نیز سعی کردیم به وظایفی که اساسنامه برای خانه مطبوعات تعریف کرده است، در حد توان جامه عمل پوشانده و با پیگیری هایی انجام شده چندین برنامه در مسیر پیشبرد اهداف مجموعه برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته عیدانه ویژه اهالی رسانه قم از سوی خانه مطبوعات

توزیع بسته عیدانه ویژه اهالی رسانه قم از سوی خانه مطبوعات