مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 19:352021-03-18اقتصادي

درخواست‎ نماینده بویراحمد از وزارت دفاع جهت سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد


نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محرومیت تاریخی این دیار، گفت: وزارت دفاع برای رفع محرومیت ها و کمک به توسعه وارد عمل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در نشست با وزیر دفاع اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل موقعیت خاص و ممتاز جغرافیایی و دارا بودن 10 درصد آب های سطحی، 20 درصد نفت و گاز،  20 درصد جنگل های زاگرس، 2400 گونه گیاهی و دارویی، 300جاذبه کم نظیر طبیعی و بهره مندی از مراتع وسیع و زمین های حاصلخیز پتانسیل بالایی برای گسترش صنعت گردشگری، کشاورزی و دامپروری دارد.

وی عنوان کرد: انتظار می رود سازمان اتکا به عنوان یکی از عظیم ترین هلدینگ های اقتصادی کشور با سرمایه گذاری در حوزه های مختلف برای تحقق سال جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون اقدام کند.

روشنفکر با تشریح امکان سنجی های انجام شده برای سرمایه گذاری در این شهرستان ها، افزود: شرایط برای سرمایه گذازی سازمان اتکا برای سردخانه 10 هزار تنی کاکان، ایجاد صنایع تبدیلی در سی سخت، احداث مجتمع صنایع غذایی در مارگون، پرورش گاو شیری 5000 راسی در مارگون و  تولید بچه ماهیان سرد آبی در حاشیه رود بشار یاسوج فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست‎ نماینده بویراحمد از وزارت دفاع جهت سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

درخواست‎ نماینده بویراحمد از وزارت دفاع جهت سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد