مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 18:552021-03-18سياسي

مهار کرونای انگلیسی در استان سمنان/ پرهیز از دورهمی های خانوادگی مدنظر باشد


استاندار سمنان با بیان اینکه چهار مورد کرونای انگلیسی در این استان گزارش شد که بلافاصله مهار شد، گفت: پرهیز از دورهمی های خانوادگی مدنظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در بیست و هفتمین نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با درمانی شاهد هستیم و بخش های مختلف دولت همراه کادر درمان، برای پشتیبانی و خدمت به مردم برای مهار این ویروس در تلاش هستند.

آشناگر افزود: بازاریان و خیران، اصناف، نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه و روحانیون و کارکنان دولت و .

در کنار کادر درمان هستند و برای مقابله با این ویروس قشری کم نگذاشت و در وهله نخست هیچ تجربه ای برای مقابله با این ویروس نبود و بعد از غافلگیری اولیه دوستان ما شناخت به دست آوردند و برای مقابله باکرونا ویروس تلاش کردند.

وی اضافه کرد: دولت و ملت دست در دست هم دادند و برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان تلاش شد و سمنان در حصار هشت استان کشور قرار دارد و درست است که جمعیت کمی دارد؛ اما روابط با استان های مختلف زیاد است و احتمال شیوع کرونا ویروس در ایام عید وجود دارد.

استاندار سمنان بیان کرد: پنج شهرستان استان سمنان بر اساس رنگ بندی کرونا ویروس زرد و سه شهرستان آبی است و به نظرم موقعیت خوبی است؛ اما باید برای مقابله با کرونا ویروس همچنان در تلاش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار کرونای انگلیسی در استان سمنان/ پرهیز از دورهمی های خانوادگی مدنظر باشد

مهار کرونای انگلیسی در استان سمنان/ پرهیز از دورهمی های خانوادگی مدنظر باشد