مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-18اقتصادي

پیگیری های فارس نتیجه داد/فروش اینترنتی مرغ از 29 اسفند


با پیگیری های انجام شده توسط خبرگزاری فارس همدان، درخواست فروشگاه اینترنتی شاتوت برای توزیع مرغ منجمد به منظور حفظ سلامتی مردم و رعایت عدالت در توزیع مرغ مورد موافقت مسؤولان استان همدان قرار گرفت.

- خبرگزاری فارس- همدان: پس از تشکیل دوباره صف ها در مقابل واحدهای صنفی و افزایش قیمت دوباره مرغ، فروشگاه اینترنتی شاتوت به مسؤولان استان پیشنهاد داد برای جلوگیری از تشکیل این صف ها و رعایت پروتکل های بهداشتی، این شرکت با استفاده از بستر فروشگاه مجازی به توزیع عادلانه مرغ بپردازد.

این خبر توسط خبرگزاری فارس در همدان منتشر و پیگیری شد تا بالاخره موافقت مسؤولان استان جلب و به گفته معاون اقتصادی استانداری همدان فروش اینترنتی مرغ منجمد از فردا 29 اسفندماه با همکاری فروشگاه شاتوت آغاز خواهد شد.

ظاهر پورمجاهد، معاون امور اقتصادی استانداری همدان به فارس گفت: یکی از گروه های جهادی با همکاری فروشگاه شاتوت، آمادگی خود را برای کمک در توزیع مرغ منجمد و محصولات دیگری اعلام کرده که جلسه ای با این گروه و مدیر فروشگاه با حضور مسوولان سازمان صمت، شرکت پشتیبانی و سایر دستگاه های متولی که امکان در اختیار گذاشتن امکانات برای هرچه بهتر شدن این اتفاق را دارند، برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های فارس نتیجه داد/فروش اینترنتی مرغ از 29 اسفند

پیگیری های فارس نتیجه داد/فروش اینترنتی مرغ از 29 اسفند