مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-18سياسي

نشست خبری عضو شورای شهرکرد/ از هجمه به سایر اعضا تا دفاع از شهردار فعلی


رییس شورای شهر شهرکرد در نشست خبری با اصحاب رسانه از علت عدم حضورش در انتخابات شورای ششم و فعالیت های انجام شده در شورای پنجم گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد فرهاد رییسی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه باید روحیه نقادانه با جنبه اصلاحانه را تقویت کنیم تا بتوانیم مشکلات را بپذیریم در جهت رفع آنها قدم برداریم، گفت: فشار تحریم ها، شیوع ویروس کرونا ، سختی در معیشت مردم و ناکارآمدی مدیرها سال پرمشقتی را برای ما رقم زد که در سال آینده با انتخاب حساب شده در دو انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری می توانیم خیلی از مشکلات را حل کنیم.

در ادامه این نشست رییس شورای شهر شهرکرد در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون علت وارد نشدنش در انتخابات شورای ششم توضیح داد: بنده از ابتدای دوره پنجم با مدیریت شهری ارتباط کمتری داشتم و به دنبال رفع نیاز مردم که همان تحول در مدیریت شهری و شهرداری است بودم اما دیگر اعضای شورای پنجم تنها قول و شعار می دادند که اهل تغییر هستند ولی به آن اعتقادی نداشتند و قابل تغییر نبود که نتیجه آن ابقای مدیریت قبلی شد.

وی ادامه داد: پتانسیل هر شخص تا حدی جوابگو است و قطعا بعد از 9 سال فعالیت روش جدید برای فعالیت آن شخص دیده نمی شود لذا با تمام پیگیری های انجام شده شهردار جدید با فکر و طرح های جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری عضو شورای شهرکرد/ از هجمه به سایر اعضا تا دفاع از شهردار فعلی

نشست خبری عضو شورای شهرکرد/ از هجمه به سایر اعضا تا دفاع از شهردار فعلی