مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-18دانش

ابتکار: تحقق عدالت جنسیتی با همکاری دستگاه های متعدد اجرایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسمی با حضور معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده و غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، - معاون رییس جمهوری در امور زنان گفت: ما یک سری از سیاست های کلان را دنبال می کنیم، اول بحث عدالت جنسیتی است که با دستگاه های متعدد اجرایی همکاری می کنیم تا این اهداف را پیش ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسمی با حضور معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده و غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دور جدید برنامه های این معاونت در حوزه زنان و دختران دانشگاهی رونمایی شد.

در این نشست معصومه ابتکار با تشکر از اهتمام وزارت علوم بابت همکاری جدی در این دوره اظهار کرد: همکاری این دو دستگاه اجرایی از چند بعد برای ما اهمیت دارد، چون موضوع زنان و بحث خانواده هر دو مباحث فرابخشی است که برای پیش برد اهدافمان با بخش های مختلف، تفاهم نامه هایی را امضا کردیم که به بیش از 205 موافقت نامه رسیده است.

وی افزود: عمدتاً ما یک سری از سیاست های کلان را دنبال می کنیم، اول بحث عدالت جنسیتی و بعد از آن بحث تحکیم خانواده مطرح است، که برای این دو محور اصلی تلاش ها و فعالیت های متعددی تعریف شده است که با دستگاه های متعدد اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: تحقق عدالت جنسیتی با همکاری دستگاه های متعدد اجرایی

ابتکار: تحقق عدالت جنسیتی با همکاری دستگاه های متعدد اجرایی