مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-18سياسي

چند درصد جمعیت ایران به اینترنت دسترسی ندارند؟/ توضیحات وزیر ارتباطات


تنها دو درصد جمعیت ایران به اینترنت دسترسی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در جلسه بررسی مشکلات ارتباطی و کنترل پیشرفت مصوبات سفر خرداد ماه 1399 استان فارس که با حضور عنایت اله رحیمی استاندار و نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی این استان برگزار شد، گفت: کارهای اجرایی توسعه ارتباطات در استان پیشرفت های خوبی داشت، بنا بود آخر امسال در جمع مردم مراسم رونمایی تکمیل شبکه ارتباطی در کل استان فارس را برگزار کنیم.

وی افزود: چون قبلا قول داده بودیم که آخر اسفند ماه به شیراز بیاییم آمدیم ولی چون کار تمام نشده بود من صلاح ندانستم مراسم رونمایی و افتتاح برگزار شود.

زیرا بر اساس تجربه پس از برگزاری مراسم افتتاح، تکمیل پروژه پیگیری نمی شود.

وزیر ارتباطات ادامه داد: بنابراین درخواست کردم تا جلسه کنترل پروژه برگزار کنیم تا ببینم دلایل عقب افتادگی چیست؟ کار تا چه اندازه پیش رفته است و تا پوشش صد درصدی شبکه ارتباطی در شهرها و روستاهای استان چقدر زمان نیاز هست؛ هر چند حداکثر زمانی که می توانیم در نظر بگیریم اردیبهشت ماه سال 1400 است.

وی تصریح کرد: بنابراین باید یک برنامه جبرانی بگذاریم تا کار را تمام کنیم و طبیعتا باید از مردم به خاطر تکمیل نشدن پوشش صد درصدی ارتباطات در استان تا اسفند ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد جمعیت ایران به اینترنت دسترسی ندارند؟/ توضیحات وزیر ارتباطات

چند درصد جمعیت ایران به اینترنت دسترسی ندارند؟/ توضیحات وزیر ارتباطات