مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-18اقتصادي

هر 3 روز یک اختراع در اردبیل به ثبت می رسد


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: بهبود اکوسیستم فناوری اردبیل در کنار توانایی نخبگان استان باعث شده است که هم اکنون هر 3 روز یک ثبت اختراع داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا و پساکرونا داشت که یکی از اقداماتی که همین اخیراً برای عملیاتی کردن طرح ریزی شده، تولید ماسک های سه بعدی در پارک علم و فناوری اردبیل است با اذعان به اینکه هم اکنون ماسک های بهداشتی مشابه در بازار داخلی محصول چین بوده اما از یکم فروردین ماه 1400 اردبیل این فرصت را خواهد داشت تا با درخشش در عرصه بهداشتی و پزشکی برای اولین بار به تولید این ماسک اقدام کند.

وی با اشاره به گام بلند پارک علم و فناوری استان به سمت نوآوری از فعالیت شرکت های دانش بنیان اعلام رضایت کرده و افزود: خوشبختانه از نیم سال دوم سال 1399 فعالیت های شرکت های دانش بنیان استان زیر نظر پارک علم و فناوری چند برابر شده و به سبب همین توانمندی ها هم اکنون در هر 3 روز یک ثبت اختراع در پارک اردبیل را داریم.

به گفته این مسئول از سال 1393 تا 1399 تعداد 260 اختراع در پارک علم و فناوری استان به ثبت رسیده است که سهم بیشتری از این اختراعات برای نیم سال دوم امسال تا به اکنون با تعداد 119 مورد ثبت اختراع است.

ابراهیم پور گفت: موفقیت کنونی را مدیون تدبیر خود در عرصه افزایش ضریب نفوذ پارک علم و فناوری استان در بستر فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 3 روز یک اختراع در اردبیل به ثبت می رسد

هر 3 روز یک اختراع در اردبیل به ثبت می رسد