مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-18سياسي

شهرداری رفسنجان رتبه سوم بودجه در استان کرمان را دارد


مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان گفت: سال 99 شهرداری رفسنجان بعد از کرمان و سیرجان رتبه سوم از نظر بودجه با 310 میلیارد تومان داشته است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان گفت: سال 99 شهرداری رفسنجان بعد از کرمان و سیرجان رتبه سوم از نظر بودجه با 310 میلیارد تومان داشته است.

علی شهسواری امروز 28 اسفندماه در مراسم معارفه شهردار رفسنجان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: خدمات سپاه در بیش از چهل سال از عمر انقلاب در سطح کشور در همه ابعاد قابل تقدیر است و نمونه بارز پاسداران سردار سلیمانی است و عملکرد سردار سلیمانی آنقدر ارزشمند بود که تبدیل به مکتب شد، او همیشه تاکید داشت کار را برای خدا و بدون منت برای مردم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه 84 شهرداری در استان کرمان وجود دارد، افزود: در سطح استان کرمان در یک سال و نیم گذشته 15 شهرداری و شهر جدید ایجاد شد.

شهسواری ادامه داد: سال 99 مجموع بودجه شهرداری های استان کرمان 2850 میلیارد تومان بوده که 950 میلیارد تومان تا اسفند از محل اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده به حساب شهرداری ها واریز شده است.

وی تصریح کرد: اعتماد مردم موجب تحقق بودجه و مشارکت آنها می شود، مشارکت صرفا پرداخت پول و عوارض و… نیست، همین که مراقبت می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری رفسنجان رتبه سوم بودجه در استان کرمان را دارد

شهرداری رفسنجان رتبه سوم بودجه در استان کرمان را دارد