مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-18اقتصادي

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار از محل مشارکت های مردمی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجموع تعهد استان در جذب مشارکت های مردمی حدود 47 میلیارد تومان بود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجموع تعهد استان در جذب مشارکت های مردمی حدود 47 میلیارد تومان بود، گفت: تا تاریخ 25 اسفندماه 100 میلیارد تومان از محل مشارکت های مردمی در سال جاری جذب شد.

علی ملکپور 28 اسفندماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اعتمادسازی از مهم ترین ارکان در مجمموعه کمیته امداد خمینی(ع) است، اظهار کرد: حدود 60 درصد منابع مالی این نهاد از منابع تعهدی و که همان محل مشارکت های مردمی است تامین و مابقی نیز از محل منابع دولتی تامین می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجموع تعهد استان حدود 47 میلیارد تومان بود، گفت: تا تاریخ 25 اسفندماه 100 میلیارد تومان از محل مشارکت های مردمی در سال جاری جذب شد.

وی با بیان اینکه 93 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: از این تعداد 47 مرکز نیکوکاری بامحوریت مساجد فعالیت می کنند، امسال میزان درآمد جشن نیکوکاری بیش از 12 میلیارد تومان بود که در بین خانواده های نیازمند توزیع شد، نیاز جامعه با توان مالی نهاد مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار از محل مشارکت های مردمی در چهارمحال و بختیاری

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار از محل مشارکت های مردمی در چهارمحال و بختیاری