مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-18فناوري

تجربه حسی فوق العاده با کفش هوشمند اپل


گفته می شود اپل در حال کار بر روی هدست واقعیت مجازی(VR) خود است و اخبار حق ثبت اختراع جدید این شرکت نیز نشان می دهد که این دستگاه خواهد توانست با سایر دستگاه ها از جمله کفش های هوشمند این شرکت جفت شود.

- گفته می شود اپل در حال کار بر روی هدست واقعیت مجازی(VR) خود است و اخبار حق ثبت اختراع جدید این شرکت نیز نشان می دهد که این دستگاه خواهد توانست با سایر دستگاه ها از جمله کفش های هوشمند این شرکت جفت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، این غول فناوری اخیراً حق اختراع کفش هوشمند (smart footwear) را دریافت کرده است که تجربه یک حس بی نظیر را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد چرا که این کفش ها در حالی که کاربران در دنیای مجازی مشغول فعالیت هستند، بازخورد لمسی را به پای کاربر می فرستد.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که این اختراع شبیه یک جوراب یا کفش است که می تواند احساسات مختلفی مانند احساس گرما یا سرما را با استفاده از آهن رباالکتریکی به مناطق مختلف منتقل کند.

انتظار می رود اپل سال آینده هدست واقعیت مجازی 1000 دلاری خود را روانه بازار کند.

در گزارش منتشر شده درباره این ثبت اختراع آمده است که این دستگاه هوشمند می تواند همانند یک وسیله جانبی بازی واقعیت مجازی عمل کند تا کاربر حس بهتری را تجربه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه حسی فوق العاده با کفش هوشمند اپل

تجربه حسی فوق العاده با کفش هوشمند اپل