مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-18اقتصادي

75 درصد ظرفیت سد شمیل و نیان خالی است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با بیان اینکه 75 درصد ظرفیت سد شمیل و نیان خالی است، گفت: اکنون ذخیره آب سد استقلال میناب نیز 120 میلیون مترمکعب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هوشنگ ملایی در بازدید از وضعیت سد شمیل و نیان، با بیان اینکه اکنون 75 درصد ظرفیت سد شمیل و نیان خالی است، افزود: ظرفیت این سد 100 میلیون مترمکعب است که اکنون 23 میلیون مترمکعب آب دارد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پیش از فصل تابستان ذخیره سد شمیل و نیان به پایان برسد، خاطرنشان کرد: اکنون ذخیره آب سد استقلال میناب نیز 120 میلیون مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با اشاره به اینکه ظرفیت سد استقلال میناب 240 میلیون مترمکعب است، تصریح کرد: کمبود بارندگی ها در سال زراعی امسال مهم ترین دلیل کاهش شدید ذخایر سدهای استان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با بیان اینکه این دو سد حدود 35 درصد آب مورد نیاز استان را تامین می کنند، اظهار کرد: نگرانی هایی شدیدی در تامین آب آشامیدنی مردم استان داریم.

وی با اشاره به اینکه مردم صرفه جویی و مدیریت مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند تا تابستان بدون دغدغه ای را سپری کنیم، عنوان کرد: از ابتدای سال زراعی تاکنون 12 میلیمتر باران در استان باریده است که نسبت به مدت مشابه پارسال 95 درصد کاهش بارندگی داشتیم و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد ظرفیت سد شمیل و نیان خالی است

75 درصد ظرفیت سد شمیل و نیان خالی است