مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-18ورزشي

مشکلات خانه های ورزش روستایی کرمانشاه بررسی می شود


رییس هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: ارزیابی و بررسی وضعیت خانه های ورزش روستایی استان و تجهیزات ارایه شده به آن ها مهمترین برنامه ما در سال 1400 خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، زهرا کشتمند امروز در نشست کادر اجرایی هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی با مسئولین هیأت های شهرستان های استان، اظهار داشت: در ازیابی اولیه از خانه های روستایی متوجه شدیم بسیاری از این خانه های روستایی از تجهیزات ارایه شده استفاده کامل را نبرده و برخی از این تجهیزات به انبار و یا به منزل شخصی افراد منتقل شده و این در حالی است که استان کرمانشاه بیش از 2 هزار و 500 روستا دارد و یقینا روستاهای بسیاری پیدا می شود که از این تجهیزات بهره کافی را ببرند.

وی ادامه داد: با آغاز سال 1400 مهمترین و اصلی ترین برنامه ما ارزیابی و بررسی خانه های روستای توسط یک تیم متشکل از نماینده هیأت، نماینده اداره کل ورزش و جوانان و نماینده هیأت شهرستانی خواهد بود و تمام توان خود را برای ایجاد شرایط لازم برای استفاده از تجهزات ارایه شده به کار خواهیم بست.

رییس هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمانشاه گفت: هیأت بومی و محلی متشکل از بازی های بومی و محلی و تمامی ورزش های مدرنی است که در قالب روستا و فضای روستا با هدف استعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات خانه های ورزش روستایی کرمانشاه بررسی می شود

مشکلات خانه های ورزش روستایی کرمانشاه بررسی می شود