موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-18سياسي

افزایش صد درصدی ثبت نام بانوان کنارک در انتخابات شوراهای شهر


فرماندار کنارک از افزایش 100 درصدی بانوان ثبت نام کننده در انتخابات شوراهای شهر کنارک خبر داد.

- حمیدالدین یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر شهرستان برای مشارکت این دو قشر  در عرصه مدیریت شهری و روستایی می باشد.

فرماندار شهرستان ساحلی کنارک افزود: مشارکت بیش از پیش داوطلبان و حضور بیشتر آنان در عرصه انتخابات می تواند زمینه ای برای انتخاب افراد اصلح، متخصص و کارآمد برای چهارسال آینده را رقم زند.

امری که در این دوره با تغییر نگاه جامعه محلی به توسعه و ابعاد آن ،اعتماد  و سرمایه اجتماعی و در نتیجه فضای باز ایجاد شده زمینه را برای حضور اقشار مختلف جامعه فراهم کرد.

وی با نگاهی به افزایش 85 درصدی ثبت نام در این دوره افزود: حضور در انتخابات از تمامی طیف ها موجب وسعت انتخاب مردم برای انتخاب افراد اصلح گردیده و  مردم نیز با تکثر نامزدهای انتخاباتی با دستی بازتر کاندید مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

وی تصریح کردند: شوراها باید برآیند اندیشه شهروندان و محل تبادل آراء با نگاه علمی و برنامه ریزی شده باشند و حتی الامکان دربرگیرنده مجموعه ای از افراد با دانش و مهارت و تخصص های مورد نیاز و دارای تعهد باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صد درصدی ثبت نام بانوان کنارک در انتخابات شوراهای شهر

افزایش صد درصدی ثبت نام بانوان کنارک در انتخابات شوراهای شهر