مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-18اجتماعي

دشت لاله های واژگون قُرُق شد


به منظور جلوگیری از تجمع مسافران و گردشگران در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا و از سوی دیگر برای حفاظت از گونه نادر دشت لاله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مرتضی زمانپور روز پنجشنبه افزود: سال آینده با رویش لاله های واژگون بازدید از دشت لاله های شهرستان ممنوع می شود و هیچ گردشگر و مسافری مجاز به تردد در این منطقه نیست.

وی همچنین از کنترل شدید مبادی ورودی این شهرستان خبر داد و گفت: 6 مبادی ورودی با نظارت شدید همراه است و یکی از مبادی ورودی در محل گردنه تاراز با دستور قضایی بسته شده است.

زمانپور در ادامه با اشاره به آمادگی مدیریت بحران در این شهرستان، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با مخاطرات احتمالی پیش بینی شده است.

فرماندار کوهرنگ افزود: با توجه به تجربیات سال های گذشته شهرستان مبنی بر بارش های شدید بهاره به ویژه در فروردین، افزود: در همین راستا روستاهای در معرض خطر سیلاب و مکان های پرخطر شناسایی شده و اقدامات ایمنی در همین خصوص انجام شده است.

زمانپور خاطرنشان کرد: در سال آبی جاری میزان بارش های شهرستان نسبت به میانگین کمتر بوده است و به ویژه ارتفاع برف که در سال 98 به یک متر و 40 سانتی متر می رسید در حال حاضر به صفر رسیده است که این موضوع می تواند منابع آب شهرستان را با چالش جدی مواجه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت لاله های واژگون قُرُق شد

دشت لاله های واژگون قُرُق شد