مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-18حوادث

سرقت های سریالی با آب میوه های سمی!


اعضای یک باند مخوف سرقت های سریالی از مسافران شهری، درحالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند که با تعارف آب میوه های سمی به مسافران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته با تایید این خبر افزود: از مدتی قبل پرونده هایی در مراکز انتظامی تشکیل شد که محتویات آن نشان می داد: اعضای یک باند سرقت با استفاده از آب میوه های آلوده و سمی، مسافران عبوری را مسموم می کردند و اموال آن ها را می ربودند.

سردار محمد کاظم تقوی گفت: با افزایش سرقت ها و گزارش هایی از امدادگران اورژانس، بلافاصله این پرونده به پلیس آگاهی خراسان رضوی ارسال شد و مورد کنکاش های ویژه قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت خاص این ماجرا که احتمال داشت جان برخی از هموطنان در معرض خطر باشد، پرونده مذکور توسط گروه ورزیده ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پیگیری شد و عملیات تخصصی برای شناسایی سارقان مخوف ادامه یافت.

سکاندار امنیت سرزمین خورشید تصریح کرد: کارآگاهان پس از چندین مرحله بررسی های میدانی و شنیدن اظهارات مال باختگان، به سرنخ هایی رسیدند که از آب میوه های سمی در این ماجرا حکایت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت های سریالی با آب میوه های سمی!

سرقت های سریالی با آب میوه های سمی!