مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-18حوادث

قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک پیدا شد/ انتقال 3 سرنشین به قشم


مدیر بنادر و دریانوردی قشم از نجات یافتن سرنشینان قایق صیادی خبر داد و گفت: با مشارکت کلیه ارگانهای دریایی و همیاران ناجی پس از زون بندی منطقه قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک یافت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اشتری در تشریح جزییات عملیات جستجو و نجات دریایی که روز گذشته 27 اسفندماه در آب های جزیره قشم صورت گرفت بیان داشت: مقارن ساعت 16:10 تماسی مبنی بر مفقود شدن یک فروند قایق صیادی با سه نفر سرنشین به برج کنترل بندر بهمن قشم اعلام شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم بابیان اینکه نبود هیچ گونه ارتباط مخابراتی و عدم اطلاع از موقعیت احتمالی شناور مفقود شده، گستره عملیات را وسیع نموده اظهار داشت: طی تماس با مرکز جستجو و نجات استان و فراخوان اعلام شده از سوی این مرکز پایش منطقه با حضور ناجی 12 و با مشارکت ارگان های دریایی (نیروهای دریایی ارتش و سپاه) و نیز همیاران ناجی آغاز گردید.

وی افزود: خوشبختانه پس دو ساعت عملیات قایق مذکور توسط تیم های جستجو و نجات دریایی در شرق جزیره لارک یافته و هر سه سرنشین این قایق در سلامت کامل به جزیره قشم منتقل شدند.

اشتری از عموم دریانوردان و هموطنان خواست در صورت هر گونه شرایط اضطرار و یا حادثه دریایی در طول شبانه روز، سریعاً با سامانه 1550 (مرکز جستجو و نجات دریایی) تماس حاصل کرده تا هماهنگی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک پیدا شد/ انتقال 3 سرنشین به قشم

قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک پیدا شد/ انتقال 3 سرنشین به قشم