مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-18اقتصادي

اجرای 3 طرح مشوق اشتغال در آذربایجان غربی


رییس اداره اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: امسال برای ایجاد اشتغال جدید و حفظ اشتغال های موجود سه طرح مشوق بیمه ای، - محمد امید فرخی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت:  امسال برای ایجاد اشتغال جدید و حفظ اشتغال های موجود سه طرح مشوق بیمه ای، طرح کارورزی و طرح یارانه دستمزد در استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در طرح یارانه دستمزد، هزار و 225 نفر سهمیه استان بود که بیش از این سهمیه جذب شد، افزود: در این طرح کسانی که با حفظ اشتغال موجود افراد را از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جذب کنند دولت 30 درصد حداقل دستمزد را به عنوان یارانه به کارفرما به مدت یکسال پرداخت می کند.

رییس اداره اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اضافه کرد: در طرح مشوق بیمه ای نیز کارفرمایانی که از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیرو جذب می کنند به شرط حفظ اشتغال قبلی، از طریق دولت سهم بیمه کارگران پرداخت می شود و حداقل مدرک لازم برای بهره مندی از این طرح دیپلم است.

فرخی افزود: در طرح کارورزی نیز که از سال 1396 اجرای آن آغاز شده و در خصوص جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی است به ازای جذب هر لیسانس 500 هزار تومان، فوق لیسانس 600 هزار تومان و دکترا 700 هزار تومان  دولت به کارفرمایان به مدت سه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 طرح مشوق اشتغال در آذربایجان غربی

اجرای 3 طرح مشوق اشتغال در آذربایجان غربی