مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-18اقتصادي

شهردار بودجه سال آینده شهرداری سقز را 122 میلیارد تومان اعلام کرد


شهردار سقز بودجه سال 1400 شهرداری سقز را 122 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای اولین بار سهم عمرانی بیش از جاری در بودجه شهرداری در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، رشید میرحسامی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه در سقز اظهار داشت: شهرداری نهادی مردمی و از محل درآمدهای عمومی در حوزه های مختلف، موظف به خدمت رسانی به شهروندان است.

وی رشد و توسعه هر جامعه ای را در گرو قانونمداری جهت نیل به توسعه دانست و از رسانه های جمعی خواست نقش خود را در کمک به شهرداری در راستان عمران و آبادانی شهر ایفا کنند.

شهردار سقز افزود: به شعار دادن اعتقادی ندارم و باید در عمل اثبات کرد که باید در خدمت مردم و توسعه شهر بود.

 وی عدم ثبات مدیریتی را یکی از معضلات شهرداری ها دانست و گفت: متاسفانه مشکلات و بدهی های شهرداری سقز زیاد و سنگین است که با همکاری، تعاملات و انسجام بخشی بیشتر می توان در کمترین بازه زمانی بر آن فائق آمد.

میرحسامی ادامه داد: نگرش و دیدگاه مدیریتی باید بلندمدت و بر مبنای قانون، منفعت عموم و شهر باشد و حداکثر استفاده بهینه از امکانات با کمترین هزینه لحاظ شود.

شهردار سقز گفت: از بودجه 71 میلیارد تومانی سال گذشته تا دی ماه حدود 46 میلیارد تومان آن تحقق یافت که در کمتر از 2 ماه سکانداری ام حدود 20 میلیارد تومان که حدود 28 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بودجه سال آینده شهرداری سقز را 122 میلیارد تومان اعلام کرد

شهردار بودجه سال آینده شهرداری سقز را 122 میلیارد تومان اعلام کرد