مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-18ورزشي

تلاش بازیکن تیم ملی والیبال برای لژیونر شدن


عضو تیم ملی والیبال از دریافت چند پیشنهاد از تیم های باشگاهی خارجی خبر داد و گفت: تلاش می کنم تا به زودی لژیونر شوم اما همچنان انتخاب نهایی خود را انجام نداده ام.

- علی اصغر مجرد در گفتگو با مهر با اشاره به حضور خود در تیم والیبال سپاهان اصفهان و کسب مقام سومی مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: امسال من عضو تیم سپاهان بودم و به نظر من در لیگ برتر توانستیم تا با قدرت به مرحله نیمه نهایی برسیم اما اتفاقاتی افتاد که باعث شد سیرجان قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور را به دست بیاورد.

عضو تیم ملی والیبال کشور ادامه داد: مصدومیت و همچنین برخی عوامل فنی در این نتیجه اثرگذار بود تا نماینده اصفهان قهرمانی لیگ را از دست بدهد.

وی همچنین درباره بازی فینال لیگ برتر والیبال کشور بین دو تیم ارومیه و سیرجان نیز اظهار کرد: به نظر من تیم سیرجان یک تیم واقعاً با کیفیت بود که خیلی خوب کنار هم بازی می کردند و از همه مهم تر تیمی یک دل بود که برای هر امتیاز می جنگیدند و تیم ارومیه هم تیم خیلی فوق العاده ای بود و شهر ارومیه هم معروف به عشق والیبال است که هرکسی آرزو دارد تا در این شهر والیبال بازی کند.

مجرد از آغاز اردوهای تیم ملی طی هفته دوم فروردی ماه خبر داد و گفت: این اردو برای آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های لیگ ملت ها در ایتالیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بازیکن تیم ملی والیبال برای لژیونر شدن

تلاش بازیکن تیم ملی والیبال برای لژیونر شدن