مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 20:502021-03-17سياسي

فعالیت 43 مهد قرآن در سپاه لرستان


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از فعالیت 43 مهد قرآنی سپاه استان خبر داد و گفت: این مهدهای قرآن در پایگاه های مقاومت و مساجد مستقر هستند.

- ایسنا/لرستان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از فعالیت 43 مهد قرآنی سپاه استان خبر داد و گفت: این مهدهای قرآن در پایگاه های مقاومت و مساجد مستقر هستند.

مریم سپهونداز فعالیت 43 مهد قرآنی سپاه در استان خبر داد و اظهار کرد: قرآن آموزان مهدهای قرآن نونهالان بین سه تا شش سال هستند، و این مهدهای قرآنی در بخش پیش دبستانی نیز پذیرای کودکان شش ساله هستند.

وی با بیان اینکه مهدهای قرآنی بسیج مبتنی بر قرآن و با هدف تربیت نیروی انقلابی و ارزشی از لحاظ اخلاقی و مبانی انقلاب کار خود را دنبال می کند، افزود: در این مهدها به دنبال ایجاد محیطی سالم برای ارائه مباحث دینی، قرآنی، احترام به والدین و فرهنگ بومی به نونهالان در نزدیکترین، امن ترین و سالم ترین فضای فرهنگی یعنی مساجد محل زندگی شان هستیم.

سپهوند با بیان اینکه ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه، آشنایی نونهالان با فضای مسجد، آموزش و تربیت نونهالان مهدوی و نسل طراز انقلاب اسلامی مهمترین هدف تأسیس مهدهای قرآنی است، ادامه داد: آموزش حفظ سوره های قرآن همراه با مفاهیم آن، حفظ احادیث و روایات، آموزش مفاهیم علمی و ریاضی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 43 مهد قرآن در سپاه لرستان

فعالیت 43 مهد قرآن در سپاه لرستان