مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-17سياسي

ثبت نام 929 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهلت ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان روز گذشته به پایان رسید، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهلت ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان روز گذشته به پایان رسید، اظهار کرد: حدود 929 داوطلب ثبت نام خود را جهت شرکت در انتخابات قطعی کردند.

جعفر مردانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تا آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرها در چهارمحال و بختیاری حدود 929 داوطلب ثبت نام خود را قطعی کردند، اظهار کرد: از این تعداد 862 نفر مرد و 67 نفر را نیز بانوان تشکیل می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از دواطلبانی که جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در استان ثبت نام کرده اند 141 داوطلب دارای سابقه حضور در شورا را دارند و 788 نفر سابقه حضور در شورای اسلامی را ندارند.

وی در خصوص آمار ثبت نام کنندگان جهت شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرها به تفکیک شهرستان، یادآور شد: از تعداد 929 دواطلب ثبت نامی، 249 داوطلب مربوط به شهرستان شهرکرد، 58 داوطلب اردل، 40 داوطلب شهرستان بن، 114 دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 929 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری

ثبت نام 929 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری