مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 17:252021-03-17سياسي

تاکید گروه های فلسطینی بر وحدت سیاسی و قانونی اراضی فلسطینی


گروه های فلسطینی روزهای سه شنبه و چهارشنبه نشستی را در قاهره با مشارکت ریاست شورای ملی سازمان آزادیبخش فلسطین و کمیته مرکزی انتخابات فلسطین برگزار کرد.

- گروه های فلسطینی روزهای سه شنبه و چهارشنبه نشستی را در قاهره با مشارکت ریاست شورای ملی سازمان آزادیبخش فلسطین و کمیته مرکزی انتخابات فلسطین برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، گروه های فلسطینی ضمن امضای منشور شرافت بر انجام شفاف و صریح انتخابات در تمام مراحل تاکید کردند در حالی که رقابت شرافتمندانه بین لیست های انتخاباتی رقیب حکم فرما باشد و وحدت ملی، آشتی ملی و حفظ حق شهروند در انتخاب افرادی که به قانون انتخاباتی، سیستم ها و دستورات صادره براساس تنظیم روند انتخابات پایبند باشد، تقویت کند.

حاضران در این نشست مسائل ملی و خطرات فرا روی مساله فلسطین، برگزاری انتخابات قانون گذاری، ریاست تشکیلات خودگردان و شورای ملی را با استناد به دستور ریاستی صادره در 15 ژانویه 2021، راه های تقویت مشارکت ملی بررسی کردند، راه های حل و فصل آن تقویت روند دموکراسی ملی فلسطین و ارجاع آن به طرف های مربوطه را در پی دارد.

همچنین ریاست شورای ملی فلسطین گزارشی تفصیلی درباره دیدگاه آن در خصوص وضعیت شورا و سازمان ارائه کرد به طوری که حاضران در نشست سازوکار شورای ملی جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید گروه های فلسطینی بر وحدت سیاسی و قانونی اراضی فلسطینی

تاکید گروه های فلسطینی بر وحدت سیاسی و قانونی اراضی فلسطینی