مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-17حوادث

سارق کابل های مخابراتی با 23 فقره سرقت روانه زندان شد


سارق کابل های مخابراتی با اقرار به 23 فقره سرقت، روانه زندان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی جوکار با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی در شهرستان فیروزآباد، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان موران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و وی را در مخفی گاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به 23 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

افزایش 35 درصدی کشفیات سرقت در مرودشت فرمانده انتظامی مرودشت از افزایش 35 درصدی کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

فرشید زینلی اظهار داشت: ماموران انتظامی مرودشت با اجرای طرح های مختلف انتظامی و پیشگیری از سرقت، از ابتدای سال جاری تاکنون موفق شده اند یک هزار و 518 نفر سارق را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش نشان می دهد، افزود: طرح برخورد با سارقان همچنان ادامه دارد و با هنجارشکنان برابر قانون برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق کابل های مخابراتی با 23 فقره سرقت روانه زندان شد

سارق کابل های مخابراتی با 23 فقره سرقت روانه زندان شد