مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 15:402021-03-17سياسي

قالیباف: مشکلات اقتصادی را به گردن دیگران نیندازیم


قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان، گفت: امروز اگر شاهد مشکلات اقتصادی برای مردم و افزایش فقر هستیم، این مشکلات، حاصل ناکارآمدی و ضعف مدیران در امور است و باید مسئولیت آن را بپذیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر شاهد مشکلات اقتصادی برای مردم و افزایش فقر هستیم، این مشکلات حاصل ناکارآمدی و ضعف مدیران در امور است و باید مسئولیت آن را بپذیریم و به گردان دیگران نیندازیم.

محمدباقر قالیباف ظهر امروز در مراسم واگذاری 4400 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، ضمن تبریک روز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، با اشاره به پیروی جانبازان سرافراز، آزادگان و به ویژه خانواده شهدا از مکتب عاشورا و اباعبدالله(ع)، گفت: یاد و خاطره امام خمینی (ره) و مرحوم عسگراولادی را گرامی می داریم که در اسفند ماه سال 1357، این نهاد به دستور امام تأسیس شد.

رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان، گفت: امروز اگر شاهد مشکلات اقتصادی برای مردم و افزایش فقر هستیم، این مشکلات، حاصل ناکارآمدی و ضعف مدیران در امور است و باید مسئولیت آن را بپذیریم و به گردان دیگران نیندازیم.

ما در آخرت در قبال مردم مسئولیم و باید عاقلانه، مجاهدانه و مخلصانه در مسیر رفع مشکلات آنها تلاش کنیم، چرا که در این کشور با چنین ظرفیت عظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مشکلات اقتصادی را به گردن دیگران نیندازیم

قالیباف: مشکلات اقتصادی را به گردن دیگران نیندازیم