مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 15:402021-03-17سياسي

بازداشت 3 نفر از پرسنل شهرداری پرند تهران


دادستان شهرستان رباط کریم گفت: سه نفر از پرسنل شهرداری پرند به اتهام مباشرت، مشارکت و معاونت در اخذ رشوه با تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین از نوع وثیقه بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رحیم علیش پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت سه نفر از پرسنل شهرداری پرند به اتهام اخذ رشوه، اظهار کرد: در حوزه مبارزه با فساد در ابتدای راه هستیم و در این راه به سراغ تک تک دانه درشت ها در پرند و رباط کریم و افرادی که رفتار فسادانگیز و مجرمانه درحوزه مالی و خصوصاً بیت المال دارند خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه در کمین مدیران و افراد فسادانگیز هستیم، گفت: افراد بازداشت شده، پرسنل شهرداری پرند بودند که مسؤولیت ساماندهی و واگذاری دکه های موجود در سطح شهر پرند را به عهده داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم ادامه داد: شهروندانی که صاحب این دکه ها بودند با مراجعه به دادستانی گزارشاتی را ارائه کردند که نشان می داد این افراد به دکه داران مراجعه کرده و تقاضای اخذ وجه می کردند.

علیش پور اظهار کرد: این افراد به دکه داران اعلام می کردند که باید مبلغ 50 میلیون تومان پرداخت کنند و در غیر این صورت به جابه جایی دکه آن ها از موقعیت مرغوب به موقعیت نامرغوب و حتی تعطیلی کیوسک اقدام می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 3 نفر از پرسنل شهرداری پرند تهران

بازداشت 3 نفر از پرسنل شهرداری پرند تهران