مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-17ورزشي

جدال تیم های پایین جدولی لیگ آزادگان/تساوی چوکا تالش و خیبر خرم آباد


دیدار دو تیم چوکا تالش و خیبر خرم آباد در ورزشگاه سردار جنگل رشت از هفته هجدهم مسابقات لیگ آزادگان با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دیدار دو تیم چوکا تالش و خیبر خرم آباد در ورزشگاه سردار جنگل رشت از هفته هجدهم و آغازین نیم فصل دوم مسابقات لیگ آزادگان با نتیجه بدون گل به سود نماینده استان گیلان به پایان رسید.

این مسابقه، به میزبانی تیم فوتبال چوکا و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه پوریای ولی تالش، در ورزشگاه سردار جنگل رشت، در یک هوای ابری و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

علی لطیفی سرمربی چوکا تالش برای این دیدار آیدین قویدل، کنعان طاهر نژاد، یامین فلاح، محمد جعفری، سپهر شعبانی، پرهام جوادی، امیر میرزایی، علی مصطفایی، علی امیری، حسین ، فرزاد محمدی و با سرمربیگری عبدالله ویسی رو در روی تیم چوکا تالش قرار گرفت.

در نیمه اول این دیدار، بازی بیشتر در میانه زمین جریان داشت و دو تیم چوکا تالش و خیبر خرم آباد نتوانستند بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند تا این نیمه بدون ردوبدل شدن گلی، با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم هر دو تیم یک بازی هجومی تری را از خود به نمایش گذاشتند و فرصت مناسب گلزنی نیز به دست آوردند اما با بی دقتی مهاجمان و همچنین درخشش دروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال تیم های پایین جدولی لیگ آزادگان/تساوی چوکا تالش و خیبر خرم آباد

جدال تیم های پایین جدولی لیگ آزادگان/تساوی چوکا تالش و خیبر خرم آباد