مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-17فرهنگي

کنسرت کتاب قلبی بزرگتر از جهان اجرا شد


کنسرت کتاب قلبی بزرگتر از جهان اثر عرفان نظرآهاری با موضوع صلح، از سوی بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، - کنسرت کتاب " قلبی بزرگتر از جهان" اثر عرفان نظرآهاری با موضوع صلح، از سوی بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، برای اولین بار به روی صحنه رفت و اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنسرت این کتاب به همراه اجرای موسیقی سنتی از گروه سروش مولانا ، اجرای خوشنویسی به زبان ژاپنی بسم الله از عبدالله مقدسی با همکاری هادی هژبری و دیگر برنامه ها در مراسم ویژه نوروز 1400 رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن و با همکاری شهرداری میناتاکو به نمایش درخواهد آمد.

کنسرت کتاب قلبی بزرگتر از جهان که در تالار وحدت انجام شد، اولین و تنها اجرای صحنه ای به زبان ژاپنی در میان 9 ترجمه دیگر آن است که با قصه گویی و روایت داستان همراه با نمایش تصاویر زیبای انیمه به نمایش گذاشته شده است و در نوروز 1400 در ژاپن رونمایی و ارائه می گردد.

این کتاب اثر عرفان نظرآهاری شاعر و نویسنده کشورمان است که با رویکردی معنوی و عرفانی ماجرای به دنیا آمدن انسان و زندگی کوتاهش در جهان را بازگو می کند و سعی دارد با لحنی عاشقانه و لطیف، مخاطب را به عشق، همزیستی و مدارا دعوت نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت کتاب قلبی بزرگتر از جهان اجرا شد

کنسرت کتاب قلبی بزرگتر از جهان اجرا شد