مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-17اجتماعي

سفر به مشهد ممنوع است؟


رییس پلیس راه خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر تابع دستورات ستاد کرونا و پلیس راه کشور هستیم و ممنوعیت و محدودیت ورود خودروهای غیربومی به مشهد همچون گذشته تا زمانی که تصمیم جدی برای مشهد اتخاذ شود پابرجا خواهد بود.

- جی پلاس؛ رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با توجه به قرارگیری مشهد در وضعیت زرد کرونایی و بلامانع اعلام شدن سفرهای نوروزی به مشهد، اما تجمع افراد می تواند عامل افزایش شیوع بیماری باشد.

سرهنگ حسین میش مست در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت ورود خوردوهای غیربومی به مشهد، اظهار کرد: شهر مشهد در رنگبندی های کرونایی جزو شهرهای زرد قرار گرفته و سفر به مشهد بلامانع اعلام شده، اما با توجه به مسافرپذیر بودن مشهد، ورود به این شهر با پلاک های درون و خارج از استان اکیدا ممنوع است.

وی افزود: در حال حاضر تابع دستورات ستاد کرونا و پلیس راه کشور هستیم و ممنوعیت و محدودیت ورود خودروهای غیربومی به مشهد همچون گذشته تا زمانی که تصمیم جدی برای مشهد اتخاذ شود پابرجا خواهد بود.

رییس پلیس راه خراسان رضوی عنوان کرد: از روز گذشته که مشهد در رنگبندی های کرونایی جزو شهرهای زرد باقی مانده و ممنوعیتی برای سفر به این شهر اعلام نشد، شاهد افزایش نسبی سفرها به مشهد بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به مشهد ممنوع است؟

سفر به مشهد ممنوع است؟