مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-17سياسي

ثبت 25 درصد موقوفات جدید کشور در خراسان رضوی


مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به ثبت 181 عنوان وقف جدید در سال 1399، گفت: 25 درصد موقوفات کشور در سال جاری در خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به ثبت 181 عنوان وقف جدید در سال 1399، گفت: 25 درصد موقوفات کشور در سال جاری در خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده امروز 27 اسفندماه، در نشست خبری طرح آرامش بهاری 1400، اظهار کرد: با توجه به بحران کرونا سال سختی را پشت سر گذاشتیم و متأسفانه شیوع این ویروس محرومیت هایی به دنبال داشت و فشار زیادی به اقشار آسیب پذیر جامعه وارد شد، اما در این میان یکی از برکاتی که حاصل شد مواسات و همدلی در لبیک به ندای رهبری بود که قوت قلبی برای جامعه آسیب دیده بود و در این طرح اقدامات خوبی از سوی نهادها و دستگاه های مختلف مردمی و دولتی صورت گرفت.

وی ادامه داد: از ابتداء شیوع کرونا تاکنون 13 هزار بسته بهداشتی به ارزش بیش از 500 میلیون تومان و تهیه و توزیع 106 هزار و 375 بسته معیشتی به ارزش تقریبی 23 میلیارد تومان از محل موقوفات منطبق و کمک های خیرین صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان این که عمده زحمت این کار بر دوش خادمین بقاع متبرکه، خیرین، هیئات مذهبی و اصحاب وقف بوده است ، تصریح کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 25 درصد موقوفات جدید کشور در خراسان رضوی

ثبت 25 درصد موقوفات جدید کشور در خراسان رضوی