مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-17اقتصادي

کاهش 50 درصدی مخازن زباله در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جوادی یگانه در نشست خبری درباره برنامه شهرداری همزمان با آغاز سال نو اظهار داشت: همزمان با نزدیک شدن به نوروز شهرداری تهران برنامه هایی را برای شهروندان در نظر گرفته است و به طور کلی شهرداری نسبت به گذشته .

- معاون شهردار تهران با اشاره به معضل زباله گردی گفت: تا خرداد 1400 ضمن ساماندهی مخازن زباله میزان آن ها در سطح شهر به 50 درصد کاهش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جوادی یگانه در نشست خبری درباره برنامه شهرداری همزمان با آغاز سال نو اظهار داشت: همزمان با نزدیک شدن به نوروز شهرداری تهران برنامه هایی را برای شهروندان در نظر گرفته است و به طور کلی شهرداری نسبت به گذشته اجتماعی شده و در لایحه بودجه 1400 هم این مسأله مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در نظر گرفتن پیشنهادات مردم در اجرای پروژه های محلی از جمله رویکرد های اجتماعی شدن شهرداری تهران بوده که از این طریق فاصله بین شهر و شهروندان کاهش می یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران به اجرای کمپین یک به علاوه یک جهت کمک به محرومان اشاره کرد و گفت: از مدیران شهری جهت شرکت به این کمپین دعوت کرده ایم و این اقدام در راستای حمایت های مؤمنانه از شهروندان نیازمند انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی مخازن زباله در پایتخت

کاهش 50 درصدی مخازن زباله در پایتخت