مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-17سياسي

فعالیت های قرآنی دستگاه ها باید بر اساس سند توسعه انجام شود


مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به اینکه اجرای فعالیت های قرانی باید بر اساس سند توسعه قرآنی باشد، گفت: ساماندهی، یکپارچه سازی و ارتقای بهره وری فعالیت ها هدف تهیه این سند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز فاضلی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه باید برش استانی از سند توسعه فرهنگ قرآنی تهیه و اجرایی شود، گفت: هدف از تهیه و تدوین این سند ساماندهی، یکپارچه سازی و ارتقای بهره وری فعالیت های قرآنی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت های قرآنی در سطح استان گیلان باید بر اساس این سند تهیه و اجرا شود، افزود: بر همین اساس و برای ساماندهی و یکپارچه سازی فعالیت ها شوراهای قرآنی در استان تشکیل خواهد شد.

مدیر کل ارشاد گیلان به پیشتازی این استان در تهیه و تدوین سند توسعه قرآنی اشاره و با بیان اینکه تشکیل این شوراها نیز در راستای همین سند در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: سند توسعه قرآن از سه کارگروه تخصصی تشکیل شده است.

وی کارگروه هماهنگی و آموزش عمومی قرآنی، کارگروه هماهنگی پژوهش و آموزش عالی قرآنی و کارگروه هماهنگی فعالیت های ترویجی و تبلیغی قرآنی سه کارگروه تخصصی در این زمینه هستند که آموزش و پرورش، دانشگاه و فرهنگ و ارشاد مسئولیت این کارگروه های را برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های قرآنی دستگاه ها باید بر اساس سند توسعه انجام شود

فعالیت های قرآنی دستگاه ها باید بر اساس سند توسعه انجام شود