مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-17سياسي

آغاز سال نو رسم توپ در کردن اجرا می شود/ ساماندهی مخازن زباله در سطح شهر


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به دنبال آن هستیم تا با همکاری ارتش رسم توپ در کردن را همزمان با آغاز سال نو در میدان آزادی برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا راه اندازی برنامه هایی همچون کنسرت های آنلاین تلاش داریم تا دید و بازدیدها تا حد امکان کاهش دهیم.

معاون شهرداری تهران با اشاره به اینکه در سال 1400 بودجه شهرداری و برنامه های آن اجتماعی تر شده است گفت: اجرای برنامه های کوچک مقیاس و برنامه هایی همچون کوچه دوستی که از مردم می خواهیم که درباره نحوه رسیدگی به امور آن مردم تصمیم بگیرند، از مهمترین اقدامات در این حوزه است.

وی اظهار داشت: برگزاری کنسرت در گرمخانه ها، راه اندازی کارناوال های شادی و همچنین راه اندازی تریلی های سیار با همکاری کانون پرورش فکری برای نمایش های عروسکی و نمایش فیلم در سطح شهر تا 13 فروردین ماه از اقدامات شهرداری در ایام نوروز است.

جوادی یگانه درباره برنامه های تهران 1400 در جریان آغاز سال نو گفت: به دنبال آن هستیم تا با همکاری ارتش رسم توپ در کردن را همزمان با آغاز سال نو در میدان آزادی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش درگذشتگان کرونا با همکاری اداره کل سلامت پیام تسلیتی با امضای شهردار به خانواده های آنها ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال نو رسم توپ در کردن اجرا می شود/ ساماندهی مخازن زباله در سطح شهر

آغاز سال نو رسم توپ در کردن اجرا می شود/ ساماندهی مخازن زباله در سطح شهر