مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-17سياسي

اسلامشهرِ بدون شهردار در بلاتکلیفی


با استعفای شهردار اسلامشهر جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر اسلامشهر برای تعیین تکلیف وضعیت شهرداری این شهر به علت عدم حضور حسین طلا بی نتیجه ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، جلسه فوق العاده شورای شهر اسلامشهر که امروز برای تعیین تکلیف وضعیت شهرداری اسلامشهر برگزار شد، به علت عدم حضور حسین طلا و عدم استماع سخنان وی، بدون نتیجه پایان یافت.

در پی استعفای غیرمنتظره حسین طلا از مسؤولیت مدیریت شهرداری اسلامشهر که طی نامه غیررسمی به رییس شورای شهر اعلام شد، اعضای شورای شهر در جلسه فوق العاده امروز بحث استعفای شهردار را مورد بررسی قرار دادند و با توجه به عدم حضور طلا در این جلسه و عدم پاسخگویی به سوألات نمایندگان مردم این جلسه به وقت دیگری موکول شد.

نمایندگان مردم اسلامشهر در پارلمان شهری استعفای حسین طلا از سِمت مسؤولیت شهرداری کلانشهر اسلامشهر را در شرایط فعلی شهر و با توجه به اجرای پروژه های متعدد عمرانی در شهر و بستن بودجه سنگین 1700 میلیارد تومانی سال 1400 شهرداری اسلامشهر، یک اقدام غیرمنتظره و غیرمنطقی دانسته و خواستار ادامه همکاری شهردار تا پایان مدت قانونی حکم شهردار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پی استعفای حسین طلا شهردار اسلامشهر که طی نامه غیررسمی عصر روز دوشنبه به رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر اعلام شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامشهرِ بدون شهردار در بلاتکلیفی

اسلامشهرِ بدون شهردار در بلاتکلیفی