مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-17سياسي

بیش از 2 میلیون ماسک یکبار مصرف و 60 هزار ماسک قابل شسشو تولید شد


فرمانده سپاه قم با بیان اینکه سپاه همیشه برای خدمتگزاری در خدمت مردم بوده، گفت: در سال جاری با بیش از 400 چرخ، دو و نیم میلیون ماسک یکبار مصرف و 60 هزار ماسک قابل شستشو را تولید کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم هدایت می شود، گفت: شأن ما شأن خدمت به مردم است ولی عرصه های آن متفاوت و ممکن است عرصه های امنیتی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی یا.

… باشد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام قم با اشاره به اینکه عرصه خدمت و محرومیت زدایی بسیار مختلف است، افزود: با توجه به ظرفیت عظیم جوانان دارای 550 گروه ثبت شده اقدام کننده جهادی هستیم و در حال حاضر این گروه ها در سطح روستاها، استان و کشور در حال فعالیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه 15 محله کمتر برخوردار شهر در دو سال و نیم گذشته شناسایی شده ادامه داد: 117 محله در شهر قم وجود دارد که نیازمند اشتغال زایی، بهسازی خانه های نیازمندان، کمک مومنانه و … در برخی مناطق احساس می شود.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه سپاه و نیروهای جهادی در عرصه های مختلف دغدغه برطرف کردن نیازهای مردم را دارند و 12 میلیارد تومان با کمک مردم و خیرین در لرستان صرف امور عمرانی شد، افزود: مردم قم همیشه در انجام امور خیر پیش قدم بوده اند و 97 واحد از روستای شهر معمولان را با کمک آستانه مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها، قرارگاه کریمه اهل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 میلیون ماسک یکبار مصرف و 60 هزار ماسک قابل شسشو تولید شد

بیش از 2 میلیون ماسک یکبار مصرف و 60 هزار ماسک قابل شسشو تولید شد