مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-17دانش

جزییات برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در نیم سال دوم تحصیلی 1400- 1399 گفت: - معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم نیم سال دوم تحصیلی 1400- 1399 گفت: ترجیح وزارت علوم این است که امتحانات حضوری برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در نیم سال دوم تحصیلی 1400- 1399 گفت: ترجیح وزارت علوم این است که امتحانات حضوری برگزار شود، اما در شهر هایی که ستاد ملی کرونا به ما اجازه بدهد و علاوه بر آن شرایط آن در دانشگاه و موسسه آموزش عالی فراهم باشد این اتفاق خواهد افتاد.

معاون وزیر علوم ادامه داد: معنی حضوری شدن امتحانات پایان ترم جاری به این صورت است که دانشگاه ها بتوانند به نحوی به دانشجویان خدمات می دهند که تمام شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود البته دانشگاه ها می توانند از امکانات مجازی که در این دو ترم برای آموزش مجازی فراهم شده است، استفاده کنند.

وی اظهار کرد: اگر دانشجویی در شهر دیگری زندگی و تحصیل می کند، این امکان وجود دارد که با هماهنگی دانشگاه مبدا و مقصد، در شهر محل سکونت امتحان بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها اعلام شد

جزییات برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها اعلام شد