مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-17اجتماعي

قم شرایط پذیرش مسافران نوروزی را ندارد


معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: عدم امکان استقرار مسافران در بوستان ها و اسکان آنان در مدارس و همچنین ظرفیت ناچیز هتل ها و مسافرخانه های استان بیانگر آن است که قم در نوروز 1400 شرایط پذیرش مسافر ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یونس عالی پور که در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت با بیان این که در روزهای اخیر سه جلسه درباره مسافرت های زیارتی و نیمه شعبان برگزار شده است بیان کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا سفر به شهرهای با وضعیت آبی و زرد کرونایی را مجاز اعلام کرده است، اما در عین حال مدیریت استان نیز باید این موضوع را مدیریت و یا اعلام ممنوعیت سفر کند.

وی اضافه کرد: باید گفت شهری مانند مشهد در پذیرش مسافران و زائران نوروزی مشکل زیادی نخواهد داشت، چراکه بیش از 50 درصد هتل های کشور در آن شهر است، اما کمبود هتل در قم و همچنین عدم امکان چادر زدن مسافران در بوستان ها و عدم امکان اقامت در مدارس، ما را مجاب می کند که اعلام کنیم قم در نوروز1400، شرایط پذیرش زائر و مسافر ندارد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در عین حال اذعان کرد: البته ستادهای نوروزی و فضای شهری باید برای هر وضعیت خود را آماده نگاه دارند و حتی پیش بینی بدترین شرایط را هم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم شرایط پذیرش مسافران نوروزی را ندارد

قم شرایط پذیرش مسافران نوروزی را ندارد