مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-17سياسي

گسترش همکاری های کتابخانه ای ایران و ارمنستان


در دیدار رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان با رییس کتابخانه ملی ارمنستان مقرر شد تا همکاری های کتابخانه ای دو کشور به ویژه در زمینه ترمیم، حفظ و نگهداری نسخ خطی و اجرای برنامه های مشترک فرهنگی گسترش پیدا کند.

- در دیدار رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان با رییس کتابخانه ملی ارمنستان مقرر شد تا همکاری های کتابخانه ای دو کشور به ویژه در زمینه ترمیم، حفظ و نگهداری نسخ خطی و اجرای برنامه های مشترک فرهنگی گسترش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این دیدار که در محل کتابخانه ملی ارمنستان انجام شد، سیدحسین طباطبایی، رایزن فرهنگی ایران بر ضرورت گسترش روابط بین دو کتابخانه ملی ایران و ارمنستان تأکید کرد و به بیان امکانات و ظرفیت های کتابخانه ملی ایران و زمینه های ممکن همکاری پرداخت.

همچنین استفاده از تجربیات متخصصین کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در ترمیم، حفظ و نگهداری نسخ خطی، برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک، اجرای سمینارهای علمی، تبادلات کتابخانه ای، تدوین کتابشناسی یا بانک اطلاعات آثار مرتبط با ایران منتشرشده در ارمنستان و متقابلا آثار مرتبط با ارمنستان منتشرشده در ایران و تبادل متخصصان امور کتابخانه ای دو کشور از جمله مواردی بود که توسط رایزن فرهنگی ایران در این دیدار مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های کتابخانه ای ایران و ارمنستان

گسترش همکاری های کتابخانه ای ایران و ارمنستان